Boarding The LARGEST CRUISE SHIP IN THE WORLD! – Symphony of the Seas Inaugural Cruise

Boarding The LARGEST CRUISE SHIP IN THE WORLD! – Symphony of the Seas Inaugural Cruise


Good morning, adventurers! Good morning! and welcome to day one of our cruise on the symphony of the Seas the largest cruise ship in the world Woah! Don’t get hit by a bus! We are boarding our cruise We’re getting in line right now to I guess get all checked in ‘cuz we didn’t check in online, oopsie daisy! But we are so excited. First, we got to get through security. It’s massive. It’s a freakin’ city! Yeah, it’s a floating skyscraper, really. My God. This is banana town Spain. Banana town on the high seas. On the high seas. We made it!! And it’s really windy Well, let’s get inside. Thank you! And we’re home. We have cards y’all. Alright, let’s see Mr. Bieller. It works! Wow!! Oh my goodness. Look at this. This is very cool. This will do. This’ll do, this’ll do. Oh my gosh, I wanna see the view. Guys, we have a balcony. We have a whole freaking balcony! Oh, that’s so cool. See what this view is all about. Not too bad at all. Oh, yeah. Who there? Who there? (Oh Hi!) My goodness. (Hi, Endless Adventure.) Are you guys really our neighbors? We’re actually your neighbors. That’s amazing! So you guys can get your creep on real, real good. Hola, neighbor. You’re naked all later Alright, note to self. This is what we got goin’. This is what we’re gonna wake up to. Guys, are you up yet? Guys, lets go to breakfast! Hey wake up! So, let’s give you guys a quick peek around the room. We have our bedroom area with a large illustrious bed Nice king size bed. And then over here we have this little sitting area with a desk I’m gonna be working right to. Oh my gosh, and I’ll be lounging on there working. Go see what this bathroom’s about. Woah oh Woah Wow this is pretty cool There’s actually like room in here Well next time you guys see this view, that is going to be pure ocean out there. There’s some ocean out there right now, but mostly it’s just kind of pavement. But for now we’re gonna go get our drink on! Let’s do it. Yes, activate drink package now! Thank you. Cheers. For those of you watching both our vlogs, this is my second one. Alright, we have officially found the coolest feature of this ship. They have freakin’ robot bartenders. Oh wow! They’re crazy. They freakin’ like shake Yeah the drinks and everything and they only make minimal spills so its pretty good yeah So the way it works is they have little iPad set up on the tables, You put in your order, And then you just sit and watch and work their magic. And they do whatever the heck thay’re doin’ right now. Oh yeah It’s going all out. We’ve split up with Josh and Ashley, for now, we’re just exploring the ship a bit on our own We came up to the top deck just to scope out the views of Barcelona. It’s a little bit windy, a little bit cold. A little bit cold and windy but not too fearful But we’re just now going to head to our muster stations you have to do like a Meeting at your muster station, which is like a safety drill It’s where you meet in the case of emergency So we’re gonna go do that and then we’re gonna be chilled for the rest of the day I don’t know exactly where we suppose to go and it seems like there’s nobody else around so… I’m scared if we’re a little late, I don’t know So let’s go figure it out. We’re back from the safety drill. We’ve been mustered. We’ve just been exploring the ship a bit. We decided to grab some much-needed pop of fuel. Finally open and it’s so delicious. Also really cool thing you guys they try to do like low or zero waste So these straws are all like paper straws yeah, something like that Pretty cool Very cool. It’s the little things that add up So we are about to head to dinner, but before we do that We figured we’d get you guys a little bit more acquainted with the ship since we’re gonna be on it for seven days So this is the symphony of the Seas’s largest cruise ship ever built. The ship is divided into seven neighborhoods, and it even has its own central park It’s twice as high as the Washington Monument and was constructed out of five hundred thousand individual pieces It’s about 362 meters long and has 24 separate pools and water slides. In other words It’s a really big ship We made it to our table, and they gave us this private intimate little table Look at us with our velvet chairs, oh my goodness that are literally too high – I can’t move this thing We got some bread. We got some bread. What is this, a wine list? So what we’re doing right now is the dinner that comes included in your Your package, your like ticket But there are like specialty dining restaurants on the boat that have different types of cuisine, different options So you can do this every night or you can do – you can make reservations and do those so we’re gonna be showing you guys some of those later on in the week So make sure you stay tuned for that, but these meals are always pretty good They’re great. So we got actually starters, we did salads It was a little boring But you can do all sorts of stuff and we have dessert coming and they give you bread It’s pretty amazing for your like included meal every day. You get three courses, or I guess maybe this bread counts as four? I don’t know how courses work. Yeah, four courses So we grabbed a little nightcap Came back to our stateroom, gonna watch a couple Watch a little Netflix, I think. Yeah, they uh – I don’t know today has been an amazing first day here We need a little wind-down time because it’s been like too much excitement, I think. Yeah, we’ve just been super excited. I don’t know this ship is Crazy. Yeah, we haven’t even seen the whole thing We’ve seen maybe a quarter of it But we’ll give you guys a proper look at all this stuff throughout the week so make sure you tune in for the next vlogs that we’re gonna be making we’re gonna show showing you guys all kinds of things we’re doing in the port cities that we’re heading to. We’re going to Majorca tomorrow. Yes, tomorrow is our first port city Yeah We’re still trying to finalize exactly what we’re gonna do but make sure you watch the video to scope it out cuz it’s gonna be cool Whatever it is it’s gonna be cool. It’s gonna be very cool We have all sorts of fun things planned for this week – we cannot wait And a ton of shots of The Symphony of the Seas, of course Oh my gosh, beautiful. But I think we’re gonna leave you guys here We’re gonna wind down a little bit, and then we’re going to hit the hay in this amazing Stateroom beta bar. We cannot wait, and the sun is gonna come through there. Hopefully, the sun will actually be out tomorrow. Yeah, hopefully. It’s gonna be glorious Alright, I guess that’s it for today. Hope you guys enjoyed coming along with us on our boarding day If you enjoyed this video make sure you hit the like button if this is your first time to our channel make sure you hit That subscribe button so you can see more videos like this and of course the upcoming cruise videos that we’re gonna be making Mm-hmm, alright, goodnight adventurers. We’ll see you on the road.

100 thoughts on “Boarding The LARGEST CRUISE SHIP IN THE WORLD! – Symphony of the Seas Inaugural Cruise

  • April 13, 2018 at 10:45 pm
    Permalink

    We're so excited to be taking you all on board the Symphony of the Seas with us! We hope you enjoy the upcoming cruise vids ๐Ÿ›ณ It's going to be a blast! ๐Ÿ’ฆ๐Ÿพ

    Reply
  • July 27, 2019 at 1:32 pm
    Permalink

    im so glad y'all ditched josh and Ashley they are such a buzz kill

    Reply
  • July 27, 2019 at 10:06 pm
    Permalink

    I think I went on this ship in 2018!

    Reply
  • July 28, 2019 at 12:59 am
    Permalink

    Wow so beautiful ship

    Reply
  • July 28, 2019 at 4:46 pm
    Permalink

    Like is video in beautiful cruzz

    Reply
  • July 28, 2019 at 6:08 pm
    Permalink

    ๅธŒๆœ›่ƒฝๆ”ฏๆŒไธญๆ–‡ๅญ—ๅน•

    Reply
  • July 28, 2019 at 7:14 pm
    Permalink

    Imagine if it sank as soon as you went on it

    Reply
  • July 30, 2019 at 6:16 am
    Permalink

    That looks so much like the harmony of the seas

    Reply
  • July 30, 2019 at 6:27 pm
    Permalink

    when i went on the norwgian bliss and we were leaving the harbor, the Symphony of the seas started honking like crazy at us so we started honking back. everyone on both ships were screaming and waving at each other. it was really unexpected

    Reply
  • August 1, 2019 at 3:37 am
    Permalink

    Superb guys

    Reply
  • August 2, 2019 at 9:03 am
    Permalink

    Faltu

    Reply
  • August 2, 2019 at 5:36 pm
    Permalink

    Oh yeah letโ€™s go on holiday and eat at Jamieโ€™s Italian. That looks absolutely terrible as a holiday.

    Reply
  • August 3, 2019 at 2:37 am
    Permalink

    Wow very expensive crusise ship

    Reply
  • August 3, 2019 at 2:38 am
    Permalink

    Wow very expensive crusise ship

    Reply
  • August 3, 2019 at 2:39 am
    Permalink

    I want to work in a Cruise ship

    Reply
  • August 4, 2019 at 10:02 am
    Permalink

    I can just imagine what is going to happen at night on king size bed

    Reply
  • August 6, 2019 at 3:41 am
    Permalink

    LET ME SEE IF I FIGURED THIS WHOLE โ€œSCHTICKโ€ OUT? THE GIRL IN VID JUST REPEATS (in essence) WHAT DUDE SAYS 1rst, BUT IN A FASTER QUIRKIER FASHION? Now I get it!

    Reply
  • August 7, 2019 at 1:55 pm
    Permalink

    It's so freakin beautiful

    Reply
  • August 7, 2019 at 5:46 pm
    Permalink

    You have to be out of your mind to go on a cruise ship, more unsolved murders/disappearances than any mainland city, no police, no investigations, a criminals wonderland

    Reply
  • August 7, 2019 at 10:11 pm
    Permalink

    Well I thanks You guys โ€ฆI thank You because I never been on a Cruise and this is the chance to see how it is

    Reply
  • August 8, 2019 at 9:19 pm
    Permalink

    Sometimes largest isn't the best. Means more people more lines and more issues and more waiting. I like the median size ships myself.

    Reply
  • August 9, 2019 at 5:01 am
    Permalink

    This Cruise Ship is Awesome…. Thanks for sharing….

    Reply
  • August 9, 2019 at 5:19 am
    Permalink

    wow nice

    Reply
  • August 9, 2019 at 4:13 pm
    Permalink

    Fucking depressing

    Reply
  • August 9, 2019 at 4:59 pm
    Permalink

    Just found your channel and I canโ€™t wait to binge watch you guys!

    Reply
  • August 10, 2019 at 4:18 pm
    Permalink

    it's my dream to visit the symphony of the sea in future

    Reply
  • August 13, 2019 at 8:33 am
    Permalink

    Technically, the Symphony of the Seas is only the biggest cruise ship in the world by tonnage. The Harmony of the Seas is the world's biggest cruise ship by passengers. I've been on the Harmony of the Seas, therefore i can prove it too

    Reply
  • August 13, 2019 at 9:26 am
    Permalink

    Msc seaview is bigger

    Reply
  • August 13, 2019 at 9:40 am
    Permalink

    Great video! But Iโ€™m about positive that the Allure and then itโ€™s sister ship Oasis are the largest ships in the world. But I could be wrong.

    Reply
  • August 13, 2019 at 9:29 pm
    Permalink

    Seria symfonia de los mares porque dice symphony of the seas no symphony of the ocean.

    Reply
  • August 16, 2019 at 10:25 am
    Permalink

    But….why do you keep focusing on yourselves….the video is 90% your faces and 10% views of the ship.

    Reply
  • August 21, 2019 at 8:03 pm
    Permalink

    Peter parker and M. J watson

    Reply
  • August 22, 2019 at 4:10 am
    Permalink

    https://youtu.be/Sav4_98T0ac

    Reply
  • August 22, 2019 at 6:35 am
    Permalink

    How much cost for 1day staying

    Reply
  • August 23, 2019 at 9:14 pm
    Permalink

    Wooow when will I cruise in this ship God help me

    Reply
  • August 25, 2019 at 8:37 pm
    Permalink

    Like si leiste el cruSero mรกs grande del mundo

    Reply
  • August 26, 2019 at 4:11 pm
    Permalink

    So wasteful.

    Reply
  • August 26, 2019 at 8:54 pm
    Permalink

    I really enjoy cruising but I have to say it but some Americans are the "Cancer of Cruises" , these guys are tolerable after a few mojitos but "Josh & Ash would have been thrown overboard before we left Barcelona !

    Reply
  • August 27, 2019 at 2:10 pm
    Permalink

    I want to experience that holy cow and holy ship

    Reply
  • August 28, 2019 at 8:42 pm
    Permalink

    Ashley was getting her drink on

    Reply
  • August 31, 2019 at 3:57 pm
    Permalink

    Se escribe crucero analfabetos

    Reply
  • September 3, 2019 at 2:46 pm
    Permalink

    I donโ€™t understand that people like to be trapped on a ship instead of exploring the world.

    Reply
  • September 4, 2019 at 4:01 am
    Permalink

    Es crucero brotherrrr

    Reply
  • September 4, 2019 at 11:42 am
    Permalink

    I was there like 3 weeks ago !! And it was amazing!!!

    Reply
  • September 4, 2019 at 5:37 pm
    Permalink

    8:20 they definetly fucked

    Reply
  • September 5, 2019 at 5:12 pm
    Permalink

    Yashwanth natak

    Reply
  • September 5, 2019 at 5:13 pm
    Permalink

    Yashwanth
    Natak

    Reply
  • September 6, 2019 at 6:27 pm
    Permalink

    I wanna go on Symphony so bad but Iโ€™m broke and I donโ€™t got anyone to go with me-

    Reply
  • September 7, 2019 at 7:14 am
    Permalink

    actually that is not the biggest cruise ship symphony is in 3rd cruise ship that biggest

    Reply
  • September 7, 2019 at 4:45 pm
    Permalink

    โ€œEl cruSeroโ€… Aprende a escribir payaso.

    Reply
  • September 7, 2019 at 5:06 pm
    Permalink

    Iโ€™m going on that cruise

    Reply
  • September 8, 2019 at 1:02 pm
    Permalink

    Me:: I am getting on that SHIP
    Wallet:: not to fast right now

    Reply
  • September 8, 2019 at 9:50 pm
    Permalink

    Symphony: im the biggest
    Harmomy: …

    Reply
  • September 8, 2019 at 10:03 pm
    Permalink

    Absolutely funny get your creep on

    Reply
  • September 9, 2019 at 12:50 am
    Permalink

    That ship is insane

    Reply
  • September 11, 2019 at 12:12 pm
    Permalink

    Omg I was just on that cruise and went to the Bahamas!! It was so much fun and so amazing the ship was like a literal trip! It was like being on another planet being on that ship!

    Reply
  • September 12, 2019 at 3:52 pm
    Permalink

    I saw it in barcelona last year in july

    Reply
  • September 15, 2019 at 11:06 am
    Permalink

    This should be forbidden just because of the climat

    Reply
  • September 15, 2019 at 6:01 pm
    Permalink

    I have been on so much royal caribbean cruise

    Reply
  • September 15, 2019 at 7:47 pm
    Permalink

    Very nice

    Reply
  • September 15, 2019 at 7:48 pm
    Permalink

    I want to do job in this ship.

    Reply
  • September 17, 2019 at 11:47 am
    Permalink

    You guys just refreshed my memories we have from that same cruise on the same port sept 2018!

    Reply
  • September 26, 2019 at 7:57 pm
    Permalink

    how much it cosT?

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:09 am
    Permalink

    JUSTINE JEFF OSTAN SEGOVIA
    Block 20 lot 23 Anarose villages mandurriao Iloilo city phippines
    Roman catholic
    Birthday October 11,1985
    Elementary A MONTES 1 ELEMENTARY school 2000
    High school San Jose catholic school 2004
    Culinary arts Restaurants hotels rooms Services International business world
    KCARSI
    Cell 09197200450 /09275976441
    Residents Tel no 033 32134 84
    PAKIAD OTON Tel no 033 32138 05
    Email address [email protected]
    Email address [email protected]
    JUSTINES Scrap paper carton buyer cargo services Wifi international Bank business world ๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿ–ฑ๏ธโŒจ๏ธ๐Ÿ–จ๏ธ๐Ÿ–ฅ๏ธ๐Ÿ’ป๐Ÿ”Œ๐Ÿ”‹๐Ÿ“ ๐Ÿ“Ÿ๐Ÿ“žโ˜Ž๏ธ๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฑ๐Ÿ’พ๐Ÿ’ฟ๐Ÿ“€๐ŸŽฅ๐ŸŽž๏ธ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽฌ๐Ÿ“บ๐Ÿ“ท๐Ÿ“ธ๐Ÿ“น๐Ÿ“ผ๐Ÿ“ฐ๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก$908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:10 am
    Permalink

    JUSTINES Scrap paper carton buyer cargo services Wifi international Bank business world ๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿ“ฐ๐Ÿ“ผ๐Ÿ“น๐Ÿ“ธ๐Ÿ“ท๐Ÿ“บ๐ŸŽฌ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽž๏ธ๐ŸŽฅ๐Ÿ“€๐Ÿ’ฟ๐Ÿ’พ๐Ÿ“ฑ๐Ÿ“ฒโ˜Ž๏ธ๐Ÿ“ž๐Ÿ“Ÿ๐Ÿ“ ๐Ÿ”‹๐Ÿ”Œ๐Ÿ’ป๐Ÿ–ฅ๏ธ๐Ÿ–จ๏ธโŒจ๏ธ๐Ÿ–ฑ๏ธ๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:11 am
    Permalink

    Carton $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:12 am
    Permalink

    White paper $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:12 am
    Permalink

    Waste $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:12 am
    Permalink

    Newspaper $ 908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:13 am
    Permalink

    Scrap $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:13 am
    Permalink

    Saway $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:13 am
    Permalink

    SIBAK plastic $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:14 am
    Permalink

    P E plastic $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:14 am
    Permalink

    BASURA $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:14 am
    Permalink

    LATA $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:15 am
    Permalink

    SIN $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:15 am
    Permalink

    Aluminum can $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:16 am
    Permalink

    Aluminum Heavy $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:16 am
    Permalink

    Coca-Cola Bottles $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:16 am
    Permalink

    Pepsi Bottles $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:16 am
    Permalink

    Minerals bottles $ 908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 2:18 am
    Permalink

    JUSTINES CRUIESHIP Culinary arts Restaurants hotels rooms Services International business world ๐Ÿ›ณ๏ธ๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿง๐Ÿ“ฑ๐Ÿ“ฒโ˜Ž๏ธ๐Ÿ“ž๐Ÿ“Ÿ๐Ÿ“ ๐Ÿ”‹๐Ÿ”Œ๐Ÿ’ป๐Ÿ–ฅ๏ธ๐Ÿ–จ๏ธโŒจ๏ธ๐Ÿ–ฑ๏ธ๐Ÿ–ฒ๏ธ๐Ÿ’ฝ๐Ÿ’พ๐Ÿ’ฟ๐Ÿ“€๐ŸŽฅ๐ŸŽž๏ธ๐Ÿ“ฝ๏ธ๐ŸŽฌ๐Ÿ“บ๐Ÿ“ท๐Ÿ“ธ๐Ÿ“น๐Ÿ“ผ๐Ÿ–จ๏ธ๐Ÿ–ฅ๏ธ๐Ÿ’ป๐Ÿ”Œ๐Ÿ”‹๐Ÿ“Ÿ๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก๐Ÿ“ก $908,000,000,000 Trillions us dollars 908,000,000,000 Trillions pesos

    Reply
  • September 29, 2019 at 8:30 am
    Permalink

    wait, whatโ€™s with AIDAnova? Itโ€™s also big ๐Ÿšข

    Reply
  • October 3, 2019 at 1:12 pm
    Permalink

    Thank you for sharing. Like ur neighbors lol

    Reply
  • October 5, 2019 at 8:06 am
    Permalink

    I feel bad for the people who are working there.It's a modern slavery๐Ÿ˜‘๐Ÿ™๐Ÿ˜’

    Reply
  • October 5, 2019 at 8:55 am
    Permalink

    A lot more luxury than the cruise I was on

    Reply
  • October 5, 2019 at 3:32 pm
    Permalink

    Robot bartenders, the personal touch.

    Reply
  • October 7, 2019 at 9:31 pm
    Permalink

    That redhead is so hot!!! Oh my goodness baby. Dude are you a cuckhold? I want that

    Reply
  • October 8, 2019 at 7:50 pm
    Permalink

    Itโ€™s looked so much fun! Glad you guys had a nice time!

    Reply
  • October 9, 2019 at 7:01 pm
    Permalink

    Get a job you lazy melenial fucks

    Reply
  • October 10, 2019 at 1:57 am
    Permalink

    So r we gonna ignore how pretty she is

    Reply
  • October 11, 2019 at 1:42 pm
    Permalink

    "They have paper straws, it's the little things that add up."
    I am afraid that those straws won't ballance out the effect the largest cruise ship in the world with six motors burning massive ammounts of fuel every minute (all that solely for leisure purpouses) has on the environment.

    Reply
  • October 13, 2019 at 7:31 am
    Permalink

    How do you travelers and adventurers pay for all these trips around the word? What works do you do?

    Reply
  • October 13, 2019 at 2:50 pm
    Permalink

    Soo jealous

    Reply
  • October 14, 2019 at 12:41 am
    Permalink

    a paradise for rapists and pedophiles.

    Reply
  • October 15, 2019 at 6:42 am
    Permalink

    These people are not married traveling together? This is living in sin.

    Reply
  • October 15, 2019 at 10:06 pm
    Permalink

    Symphony of the seas more like
    Floating city of the seas

    Reply
  • October 18, 2019 at 12:48 am
    Permalink

    * the largest ship * FOR NOW

    Reply
  • October 19, 2019 at 2:23 pm
    Permalink

    Amazing

    Reply
  • October 20, 2019 at 12:10 am
    Permalink

    Omg I was on that boat at the same time as you I saw you guys but wasnโ€™t sure if it was you

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *